Insuportabila

Sunt genul de om care face reclamatii, face observatii, vorbeste raspicat si cere sa discute cu managerul… Ma irita incompetenta si cand ea este dublata de nesimtire sau de proasta inspiratie e vai si amar. Stiu, sunt insuportabila. Dar cand stai 45 de minute pentru un transfer interbancar care se putea rezolva in 2 minute si angajata bancii nu stie ce rubrici trebuie completate si iti spune ca “este acolo de dimineata” de parca tu vii la ora 17 de la plimbare si de parca nu asta este munca ei… si iti mai spune “nu exista asa ceva”… ohooo…

Si asta tocmai la minunata banca ING despre care atat de mult am vorbit in ultimul timp. Le-am si spus ca si-au dat in ce ma priveste cu firma in cap.

Slava domnului, in capitalismul acesta infloritor ai de unde alege. O data dezamagita de un serviciu, nu mai calc pe acolo nici picata cu ceara…

Ca sa completez portretul, nu ezit sa laud pe cineva atunci cand cred ca este cazul.

RSS 2.0 | Trackback | Comment

Adresa de mail:  Aboneaza-ma  

5 Responses to “Insuportabila”

  1. Aceasta atitudine imi aminteste de ceea ce ti s-a intamplat la alta banca, cand ai fost purtata de colo colo timp de doua saptamani pana sa primesti un afurisit de card, si asta “multumita” (sau “datorita”) incompetentei unor angajati.
    Sunt de parere ca angajatii ar trebui sa fie o imagine a institutiei din care fac parte, iar daca acest lucru nu se intampla, acestia, impreuna cu sefii lor ar trebui facuti responsabili. Dar ce pot sa spun? Cu cat compania este mai mare, cu atat idiotenia angajatilor este mai pregnanta.
    Iar incapacitatea angajatilor poate fi foarte bine oglindita de afirmatiile mereu actuale ale paznicilor “Daca ar fi dupa mine, v-as lasa sa intrati”. Un angajat nu ar trebui sa spuna “daca ar fi dupa mine”, pentru ca nu este “dupa el”; el reprezinta o companie atunci cand vorbeste cu clientii, iar clientul isi face o imagine a companiei in functie de interactia pe care o are cu angajatii companiei. O alta afirmatie pe care am intalnit-o la angajati este “nu e vina mea, este a celuilalt angajat. Cereti-i lui explicatii”. Asemenea afirmatii poate ca merg in interiorul companiei, dar in relatiile dintre o companie (si nu angajatul unei companii…) si un client, astfel de afirmatii arata ingamfarea angajatului si prin urmare prostia de care acesta da dovada.

    Eu, personal, sunt multumit de ING, dar idioteniile spuse de unii angajati, idiotenii spuse tocmai pentru a arata ca ei le stiu pe toate, afecteaza imaginea bancii. Este vorba aici de orgoliul omului. Omul este in general vanitos, nu vrea sa para ca nu stie si iti arunca tie mingea spunand ca tu esti de vina pentru incapacitatea bancii (companiei) la care acesta este angajat.

  2. Michael

    🙂 Dumneavoastra aveti agresivitatea unei caprioare plouate. Dar apreciez o femeie care stie sa lupte pentru drepturile ei. Si eu laud cand e cazul, dar in cazul dvoastra nu vreau sa va laud !!


  3. Cam asa m-am enervat eu cu BRD-ul… nu era vorba decat de un amarat de card… am vrut sa-mi fac si eu card de student… si m-au plimbat de colo colo idiotii, ba ca sa ma duc in orasul unde am deschis contul, acolo mi-a spus una ca n-a auzit de universitatea la care eram (Transilvania, Brasov, universitate de stat) si asa mai departe… mi-am inchis si contu si nu mai am nevoie de serviciile BRD… sper sa nu fiu nevoita sa mai apelez la ei. Plus ca aveau niste scoruri la orice tranzactie cu cardul…
    Am observat ca bancile isi cam dau cu firma in cap prin angajati incompetenti… unde sunt acuma mi se pare mai ok, mai ales ca DA, nu am card de student la BRD ca toti colegii mei, SIC!!! Cica trebuia card pentru bursa neaparat de la BRD, ziceau unii, uite ca mi-a pus bursa si pe cardul altei banci… si ma simt asa de bine… 😀 (in plus, la BRD e mereu coada… si in toate sediile BRD unde am intrat, fara exceptie, erau numai angajati cu fitze… )

    P.S. Eu m-am enervat la culme zilele trecute la un xerox… se profita de faptul ca majoritatea studentilor se multumesc sa aiba copia xerox, indiferent de calitate… iar unii ofera servicii de proasta calitate, prestate de operatori incompetenti (nici macar nu scaneaza cum trebuie o carte, aparatele de lucru se defecteaza usor etc.), la un pret foarte inconvenabil. Oricum la firma respectiva, numita Stef, nu mai am ce cauta… ah, daca am de listat, poate… dar sa xeroxez ceva, mai bine ma duc la PIM, cei de acolo ofera calitate la un pret avantajos… si au bunul simt sa verifice “marfa” inainte sa ti-o livreze, adica verifica daca arata cum trebuie totul, in caz contrar muncesc in plus si mai fac o data copia, sa iasa cum trebuie… Sper sa nu ma dezamageasca nici acestia pe viitor… Se presupune ca daca platesti pentru un serviciu, trebuie sa fie de calitate, cel putin asa ar trebuie sa fie… iar daca un functionar este platit sa faca ceva, in cazul unei banci, atunci sa faca ce trebuie… Sau sa bea un ceai sa nu mai fie stresat 😀

    Dupa parerea mea, acest articol este total indreptatit… Impartasesc aceeasi opinie 🙂

  4. calatorul

    Exact despre asta este vorba: nimeni nu iti face vreun serviciu, platesti pentru el si angajatul este platit sa ti-l faca si ai tot dreptul sa ceri promptitudine si calitate.

  5. irina

    Toate astea sunt ramasite ale mentalitatii de alta data, cand cetateanul traia cu ideea ca nu are drepturi, ca e un nimeni, ca trebuie sa se umileasca si sa se plece in fata oricui sta dupa un ghiseu. Ar fi bine daca toti ne-am manifesta ca tine si am cere sa ni se acorde respectul minim , firesc si serviciile pentru care platim.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.